Jamey

 



"Jamey"

Skulptuur, mida ma kuidagi jõudsin kähku teha "Transgressive Joy" näituse jaoks Tartu Pride raames kuna mul polnud muud sobivat skulptuuri selle jaoks, aga tahtsin osaleda. Alustasin suvalise paksu trans mehega koos suurtemate rindadega nagu mu kuntstis on tavaliselt näha. Koos väikse kiiksuga koos stiliseeritud aluspükstega peas, mida tekitab natukene abstraktseid kujusid mingi nurga all. Modeleerisin seda plastiliinis, siis skännisid seda sisse 3D mudeliks, sõber printis mulle skulptuuri, siis kruntisin ja maalisin skulptuurin. Pärast lisasin talle neete ja ketti koos väikse kahvliga. See oli esimest korda, kui ma eksperimenteerisin sellise stiiliga skulptuuris. Tuua mu 2D joonistusi ruumilise vormi. Ja ma arvan, et see tuli päris hästi välja.

Nagu tavaliselt mu skulptuurides kippub protsessi käigus ja selle lõpetamisel tekkima ka selle tähendus mulle. Pealis kaudselt on selle tähendus tunda enda kehas mugavalt ja uhkelt. Representatsioon trans mehe kehast sarnane mu endaga. 

Pärast lisas juurde tähendusi näiteks kuidas minul ja ka teistel uhkus ja enda aksepteerimine aitab väga palju erinevad kogukonnad ja kultuurid (nt punk, online kväär ringid, kink/fetish, horror, fandom ja muud sellist). Tema peas püksid toovad teosele juurde natuke lõbu, vastuhakk, seksuaalsus ja üks viis kuidas teha Jamey siin natuke rohkem anonüümseks. Kuid ka üks viis näidata, et isegi kui sa oled hetkel väga vali, uhke ja mugav, on sul ikka tee edasi minna enda avastamisega. (ehk siis, et näo peitmine kuna sa 100% ei tunne ennast peeglis). Nagu mul endal.







(09.07.24)